23 februari 2012

Vogue och Reklam

Yoona passar i brunt ^_^
Vogue: Yoona brukar ibland kallas för "SNSDs ansikte", vilket jag aldrig riktigt förstått, för alla tjejerna är ju lika vackra och syns ungefär lika mycket. Men i början var nog Yoona mer välkänd eftersom hon var med i en dramaserie. 

Hur som helst, Yoona var nyligen med i tidningen Vogue Girl där många fina bilder på henne finns med. Personligen så har Yoona inte varit någon som jag lagt jätte mycket uppmärksamhet på, men jag tycker hon börjar bli mer och mer intressant, inte minst i "SNSD and the dangerous boys" :) 

Här kan ni se alla bilderna: www.style.co.kr


Reklam: Girls' Generation har ju gjort en hel del reklamer genom åren, många tycker om dem, vissa vill se mindre av dem. Det var ett tag sedan de gjort en ordentlig reklamfilm, men nu har ännu en kommit ut.

Den är för "e-ma", som SNSD sen tidigare gjort reklamfilm för och den vänder sig till den japanska marknaden. Jag tyckte kanske inte själva videon var så rolig, men "behind the scenes-videon" var bättre :) Taeyeon och Tiffany är så söta i den ^_^ båda videorna kommer här~


Jag slänger in en video till, är jag inte snäll~? det är också en "behind the scenes" för en e-ma reklam, den bästa om ni frågar mig ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar