22 februari 2012

På modevisning

I måndags hade jag lite grejer att göra; fixa hemma, städa och läxor. Men även fast jag egentligen skulle göra de där sakerna vid den tiden så satt jag fastklistrad framför datorn i 30-40 minuter, varför? Jo det var Burberrys direktsända modevisning från London. "jaha, du är modeintresserad" kanske du tänker, men nej, inte särskilt.

Seohyun, Yoona och Tiffany :)
Det som intresserade mig var såklart Seohyun, Yoona och  Tiffany ^_^ Och av de 30min som showen pågick (inräknat ankomsterna) så var de synliga i kanske 30sec. "Inte värt det" skulle nog många tycka, men nej, jag tyckte det var helt värt det.

Först o främst så var själva visningen ganska bra, snyggt filmat och coola fejk-regns-effekter i glashuset de byggt upp i vad som såg ut som centrala London. Men jag hade aldrig tittat på den om det inte var för de tre SNSD medlemmarna. 

De hade jättefina klänningar och skor. Jag tyckte nog Yoona hade finast klänning, färgen piggade verkligen upp och drog uppmärksamhet till sig, dessutom passar den hennes kroppsform väldigt bra. Seohyun hade en kappa istället för en klänning, som jag tyckte såg väldigt bra ut med :) Tiffany hade snyggast hår om du frågar mig, ser väldigt förföriskt ut~

Jag tyckte det matchade varandra väldigt bra, och det var typ bara dem som vågade ha så mycket färg, modigt och lyckat tycker jag. vad tycker ni?

här kommer lite fler bilder~ (man kan klicka för att göra dem större om ni inte redan vet det hihi)

 

2 kommentarer:

  1. Så fina!
    Jag älskar Tiffanys hår :)
    Sv; Ja jag håller med, hon världens finaste leende, och hennes röst. OMG!

    SvaraRadera
  2. Tiffany är så vacker~

    SvaraRadera