26 februari 2012

Blandat ^_^

Hej, efter ett litet uppehåll från mig är dags för lite blandade ämnen igen, denna gång om GGDB, Fashion King och en konsert :)

GGBD (Girls' Generation and the bad boys) Serien där SNSD ska hjälpa killar som kommit lite snett går mot sitt slut, nästa lördag sänds sista avsnittet :( Kom lite som en överraskning för mig, tänkte liksom inte på att den en dag skulle ta slut men det borde jag väll förstått. Har verkligen tyckt om serien och den har bara blivit bättre för varje avsnitt.

Ni som sett det kanske minns att killarna skulle framträda ett dansnummer på en större danstävling, detta sändes tydligen i det senaste avsnittet (jag har själv inte sett det ännu...) men videor filmade av folk i publiken har länge funnits på youtube. Detta var ju liksom höjdpunkten på programmet så jag antar att sista avsnitten mest kommer handla om att ta avsked...

Tyvärr syns Yuri inte så mycket i trailern,
men hon ser hon inte lite annorlunda ut?
Fashion King Yuris dramaserie verkar har haft en lyckad inspelning i NY och har nu släppt två trailers. Vet inte riktigt om jag ska titta på den när den kommer ut översatt. Hon spelar ju en av huvudrollerna, men såna serier har en tendens att bli lite långdragna.

Jag har ett förslag: låt alla nio medlemmarna tillsammans få en serie, där det inte finns några andra skådespelare. Där har vi ett framgångsrecept! ^_^ "Hello Baby" och "Factory Girl" var ju så bra! ok, dom var realityserier, men ändå! jag vill se mer sånt :) 

Konsert i Japan Korea är ganska bra på att marknadsföra sin musik utomlands, t ex. genom olika konserter där flera av de största artisterna framför sina hits. På en japansk sådan sjöng SNSD sin låt The Boys tidigare idag. Yuri har kommit tillbaks från NY nu, men Jessica var inte med på scen, vet tyvärr inte varför :/ här kommer videon~


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar