19 februari 2012

Blandat

Jessicas skådespeleri 
Visst känns det som att vår Sica passar perfekt uppe på en scen? Ja det kanske inte är en riktig scen, men medverkar i alla fall i tv-serien "Wild Romance". Jag tycker det är roligt att tjejerna provar skådisyrket men jag hade nog ändå tyckt det hade varit roligare om de gjorde mer lättillgängliga program för oss som bor utanför korea ;) 

De roligaste programmen enligt mig är ju såna som "Running Man", "Champagne" eller återkommande reality serier som Invincible Youth :)

SNSD är i Europa igen
Seohyun på flyplasten, vilken sötnos!
^_^
Eller ja, tre av dem; Yoona, Seoyhun och Tiffany. De ska nämligen på en modevisning av Burberry i London, alla tre är ju duktiga på mode men det känns som att Tiffany uppskattar sånt här mest av de tre. Jag säger det bara för att jag minns programmet "Factory Girl" där tjejerna praktiserade på en modetidning och Tiffany verkade tycka om det mest (om jag minns rätt~). Känns som att Girls Generation är alldeles för mycket i luften o flyger nu, kan de inte få en vecka ledigt, please~ ? 

Mr. Taxi
SNSDs förra album, Mr. Taxi, var inriktat på den japanska marknaden och fick bra genomslag där. Titelspåret från skivan är ju fortfarande väldigt populär och den koreanska versionen finns med på deras nyaste plattan. Jag läste en intressant "produktions logg"  som nyligen översatts till engelska, i den kan man läsa lite om hur det gick till att göra skivan och hur den stora tsunamin påverkade produktionen. Soshified har gett ut översättningen och den kan läsas här: Soshified

3 kommentarer:

  1. Gillar verkligen din blogg ^^ Det var intressant att läsa och ska lätt följa den! SNSD är min favorit KPOP grupp :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :) alltid roligt att träffa en SONE ^_^

      Radera
  2. Jag håller med, tjejerna borde få lite ledigt faktiskt ;o
    Haha jag vet, i was like.. O.o, hon är INTE Sunny men sen tittade jag på munnen och så kände jag igen henne på en gång :p fast alla var så söta när de var små, hihi ^_^<3

    SvaraRadera