21 februari 2012

Titta vad som kom med posten!

Fram- och baksida, samt öppnad!
så fint~
Äntligen! För typ 10 dagar sedan beställde jag SNSDs första album, och idag kom det äntligen ^_^ Ett liten brunt paket låg o väntade på mig när jag kom hem, å så glad man kan bli för små bruna paket ibland!

Man tycker ju att "Girls Generation First Album" är en självklar skiva i en SONEs samling, därför blev jag så glad när jag hittade denna på en svensk sajt. Jag köpte från cdwow.se, där finns även andra album av SNSD, som sagt är dock leveranstiden väldigt lång.

Visst är det fint? Jag tog bilder inte bara för att visa er, utan också för att ha på albumet innan jag tog bort omslagsplasten. Jag är löjlig, jag vet haha ^_^

Nu ska jag gå o lyssna på den, visst har jag hört typ alla låtar innan, men inte direkt från en cd! ;) Ha det bra så länge~

Så många fina bilder med dock-tema i albumet! här syns Yoona och Yuri ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar